Długopisy reklamowe nie tylko z hasłami reklamowymi

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Współczesny marketing to nie tylko reklamowanie danej marki, ale także sprawianie, aby ludzie utożsamiali się z pewnymi postawami, promowanymi przez firmę. W tym celu produkuje się liczne gadżety, które nadrukowanymi hasłami zachęcają do podejmowania pewnych działań. Jak konkretnie może to wyglądać? Gadżety, o których mowa, mogą być dystrybuowane między ludźmi, którzy następnie, zabierając ze sobą gadżety i nadrukowane na nich hasła, będą te postawy czy działania promować dalej. Ale temat jest zbyt obszerny, by zadowolić się tak ogólnym opisem, warto znaleźć dobry przykład. Gadżety, jak wiadomo, to w przeważającej liczbie przedmioty używane codziennie przez ludzi. Im bardziej dany gadżet jest przydatny, tym łatwiej może być rozdawany.Na przykład pasują idealnie długopisy reklamowe, ponieważ w powyższej kwestii przydatności wyróżniają się na tle innych gadżetów reklamujących daną markę czy promowane przez nią postawy. Długopisy wykorzysta się na pewno niejednokrotnie, więc każdy, czy to dorosły, czy młodzież czy dziecko, weźmie taki „podarunek” bez wahania.

Ale jakie hasła, konkretnie, mogą owe długopisy reklamowe mieć nadrukowane, jeżeli nie promujące konkretną markę? Np. dana firma może prowadzić działania na rzecz rzucania palenia papierosów. Wówczas na takich długopisach, produkowanych na zlecenie danej firmy, będą dominować hasła wzywające palaczy do rzucenia palenia, albo też informujące o negatywnych skutkach papierosów lub ich poszczególnych składników.

Inny przykład to działanie na rzecz ekologii. Jak wiadomo, postępujące zanieczyszczenie powietrza, rosnąca liczba samochodów oraz inne efekty obecnego trybu życia ludzi wpływają negatywnie na stan środowiska naturalnego, toteż bardzo ważne jest, aby postawy proekologiczne promować. W takim przypadku długopisy reklamowe wyprodukowane na zlecenie firmy, która w tym obszarze funkcjonuje, mogą wzywać do ograniczania wyrzucania śmieci, albo wybierania produktów z opakowaniami zrobionymi z materiałów biodegradowalnych.

Powyższe przykłady to rzecz jasna to jedynie wycinek tematu, ale można dzięki nim dostrzec, jak konkretnie może wyglądać promowanie postaw czy zachowań przez firmy, dążące nie tylko do promocji marki.